-
1
-
2
-
3
Exploring consumer conflict management in service encounters
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
4
When customers get clever: Managerial approaches to dealing with creative consumers
Veröffentlicht in Business horizons
VolltextArtikel -
5
Lipoic acid analogs with enhanced pharmacological activity
Veröffentlicht in Bioorganic & medicinal chemistry
VolltextArtikel -
6
CMX-2043 Mechanisms of Action In Vitro
Veröffentlicht in Journal of cardiovascular pharmacology
VolltextArtikel -
7
-
8
LETTER TO THE EDITORS: SAY’S LAW: ITS ORIGINS AND MEANING
Veröffentlicht in Journal of the history of economic thought
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
MAKING SENSE OF CLASSICAL THEORY
Veröffentlicht in Journal of the history of economic thought
VolltextArtikel -
12
Out of the closet and out on the street!: Gay men and their brand relationships
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Brand Morphing--Implications for Advertising Theory and Practice
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
16
-
17
Making the Ad Perfectly Queer: Marketing "Normality" to the Gay Men's Community?
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
18
Mill, McCracken and the modern interpretation of Say's law
Veröffentlicht in History of economics review
VolltextArtikel -
19
-
20