-
1
-
2
How university teachers design assessments: a cross-disciplinary study
Veröffentlicht in Higher education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Student conceptions of oral presentations
Veröffentlicht in Studies in higher education (Dorchester-on-Thames)
VolltextArtikel -
9
-
10
Assessment Might Dictate the Curriculum, but What Dictates Assessment?
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
11
Learning-oriented assessment: principles and practice
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel -
12
Dimensions of Oral Assessment
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel -
13
-
14
Assessment Might Dictate the Curriculum, But What Dictates Assessment?
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Cognitive style and adult learning principles
Veröffentlicht in International journal of lifelong education
VolltextArtikel -
19
Scaling up assessment for learning in higher education
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextReview -
20