-
1
-
2
The spectacle of realism: special effects at Ealing Studios, 1940–45
Veröffentlicht in Screen (London)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Reclaiming the 'vanilla' DVD: brand packaging and the case of Ealing Studios
Veröffentlicht in Screen (London)
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
“Show us your moves”: trade rituals of television marketing
Veröffentlicht in Arts and the market
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Experiencing websites: UK DVD distributors and the promotion of Asian media
Veröffentlicht in Arts and the market
VolltextArtikel -
16
-
17
Promotional alternate reality games – more than “just” marketing
Veröffentlicht in Arts and the market
VolltextArtikel -
18
-
19
Fluid typography: transforming letterforms in television idents
Veröffentlicht in Arts and the market
VolltextArtikel -
20
James Leggott, In Fading Light: The Films of the Amber Collective
Veröffentlicht in Screen (London)
VolltextReview