-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Food Marketing and Obesity: A Public Policy and Channels Perspective
Veröffentlicht in Innovative marketing
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Perceived health value of ready meals and side dishes: regional and gender differences
Veröffentlicht in Young consumers
VolltextArtikel -
11
-
12
Mesure des propensions individuelles à payer pour les aliments fonctionnels
Veröffentlicht in Revue française d'économie
VolltextArtikel -
13
Mesure des propensions individuelles à payer pour les aliments fonctionnels
Veröffentlicht in Revue française d'économie
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Special issue on food economics
Veröffentlicht in Canadian journal of agricultural economics
VolltextArtikel -
18
On va au théâtre? Le processus de décision des ménages pour l’achat de billets
Veröffentlicht in Jeu (Montréal, Québec)
VolltextArtikel -
19
-
20