-
1
The problem of the demand for crop insurance: The case of Serbia
Veröffentlicht in Ekonomika poljoprivrede (1979)
VolltextArtikel -
2
Disruptive Technologies in the Operation of Insurance Industry
Veröffentlicht in Tehnički vjesnik
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
The role of marketing in the improvement of consumers' satisfaction
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
The Impact of Covid-19 on the Business of Insurers and Reinsurers
Veröffentlicht in Economic themes (De Gruyter Open)
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Influence of insurance on entrepreneurship: Sector-specific evidence
Veröffentlicht in Strategic management (Online)
VolltextArtikel -
15
-
16
THE PROBLEM OF THE DEMAND FOR CROP INSURANCE: THE CASE OF SERBIA
Veröffentlicht in Ekonomika poljoprivrede (1979)
VolltextArtikel -
17
-
18
Revival of high street retailing – the added value of shopping apps
Veröffentlicht in Amfiteatru economic
VolltextArtikel -
19
-
20
Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies
Veröffentlicht in Tehnički vjesnik
VolltextArtikel