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Probabilistic Subset-Conjunctive Models for Heterogeneous Consumers
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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Customer value analysis in a heterogeneous market
Veröffentlicht in Strategic management journal
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Augmenting Conjoint Analysis to Estimate Consumer Reservation Price
Veröffentlicht in Management science
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Managing Advertising and Promotion for Long-Run Profitability
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
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7
Measuring Heterogeneous Reservation Prices for Product Bundles
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
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The Long-Term Impact of Promotions on Consumer Stockpiling Behavior
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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Bayesian factor analysis for multilevel binary observations
Veröffentlicht in Psychometrika
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Heterogeneous Factor Analysis Models: A Bayesian Approach
Veröffentlicht in Psychometrika
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Subset-conjunctive rules for breast cancer diagnosis
Veröffentlicht in Discrete Applied Mathematics
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A New Approach to Country Segmentation Utilizing Multinational Diffusion Patterns
Veröffentlicht in Journal of marketing
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A Varying‐Parameter Averaging Model of On‐Line Brand Evaluations
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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Consideration Sets in Conjoint Analysis
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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STEMM : A general finite mixture structural equation model
Veröffentlicht in Journal of classification
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