-
1
Reflecting on COVID‐19 and the Future of Assessment
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Reframing Assessment to Center Equity: A Resource to Inform Practice
Veröffentlicht in Women in higher education
VolltextArtikel -
5
-
6
Reframing Assessment to Center Equity: A Resource to Inform Practice
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
7
A Path to Assessment Excellence Through Professional Reflection
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
New Directions for IR, the DQP, and Tuning
Veröffentlicht in New directions for institutional research
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Excellence in Assessment as Evidence‐Based Storytelling
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
14
-
15
Handcuffs of Our Own Making: The Reduction of Assessment
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
16
Celebrating 2020 Excellence in Assessment Designees
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
17
-
18
Assessment in the United States: Pathways Forward
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
19
“Pardon Me, Your Catch Phrase Is Showing”: The Importance of the Language We Use
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel -
20
Faculty Development in the Context of Assessment
Veröffentlicht in Assessment update
VolltextArtikel