-
1
-
2
-
3
-
4
Less Is More: Teachers' Influence During Peer Collaboration
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
5
Collaborative reasoning: a dialogic approach to group discussions
Veröffentlicht in Cambridge journal of education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Instructional influences on English language learners' storytelling
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Children's Use of Analogy During Collaborative Reasoning
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
13
Emergent Leadership in Children's Discussion Groups
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Learning and Distributed Expertise in Community‐Based Science
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Terrorism: An Attempt at Resetting the Concept
Veröffentlicht in Croatian international relations review
VolltextArtikel