-
1
Research Progress of High-Speed Wheel–Rail Relationship
Veröffentlicht in Lubricants
VolltextArtikel -
2
Polygonisation of railway wheels: a critical review
Veröffentlicht in Railway Engineering Science (Online)
VolltextArtikel -
3
Research on Quantization Parameter Decision Scheme for High Efficiency Video Coding
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Research on VVC Intra-Frame Bit Allocation Scheme Based on Significance Detection
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
7
SEA and contribution analysis for interior noise of a high speed train
Veröffentlicht in Applied acoustics
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Rail Corrugation of High-Speed Railway Induced by Rail Grinding
Veröffentlicht in Shock and vibration
VolltextArtikel -
15
Commodity Image Classification Based on Improved Bag-of-Visual-Words Model
Veröffentlicht in Complexity (New York, N.Y.)
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
A new integrated model to predict wheel profile evolution due to wear
Veröffentlicht in Wear
VolltextArtikel -
19
Thermo-elastic–plastic finite element analysis of wheel/rail sliding contact
Veröffentlicht in Wear
VolltextArtikel -
20
Effect of curved track support failure on vehicle derailment
Veröffentlicht in Vehicle system dynamics
VolltextArtikel