-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
The Impact of VR/AR-Based Consumers’ Brand Experience on Consumer–Brand Relationships
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
-
8
The Halo Effect of CSR Activity: Types of CSR Activity and Negative Information Effects
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
9
-
10
The Role of Ethical Marketing Issues in Consumer-Brand Relationship
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
11
-
12
The Role of Consumer’ Social Capital on Ethical Consumption and Consumer Happiness
Veröffentlicht in SAGE open
VolltextArtikel -
13
-
14
The Impact of Vertical/Horizontal Individualism and Collectivism on Ethical Consumption
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
15
The Capacitive Behavior of Polyluminol on Carbon Nanotubes Electrodes
Veröffentlicht in ChemElectroChem
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20