-
1
Digital-First Learning and Assessment Systems for the 21st Century
Veröffentlicht in Frontiers in education (Lausanne)
VolltextArtikel -
2
Writing motivation: A validation study of self-judgment and performance
Veröffentlicht in Assessing writing
VolltextArtikel -
3
-
4
Automated Essay Scoring With e-rater[R] V.2
Veröffentlicht in The journal of technology, learning, and assessment
VolltextArtikel -
5
Stumping e-rater:challenging the validity of automated essay scoring
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
6
-
7
Informing Automated Writing Evaluation Using the Lens of Genre: Two Studies
Veröffentlicht in CALICO journal
VolltextArtikel -
8
Automated Essay Evaluation: The Criterion Online Writing Service
Veröffentlicht in The AI magazine
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Holistic Discourse Coherence Annotation for Noisy Essay Writing
Veröffentlicht in Dialogue and discourse
VolltextArtikel -
17
Holistic Annotation of Discourse Coherence Quality in Noisy Essay Writing
Veröffentlicht in Dialogue and discourse
VolltextArtikel -
18
Comparing the Validity of Automated and Human Scoring of Essays
Veröffentlicht in Journal of educational computing research
VolltextArtikel -
19
-
20