-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Antecedents and outcomes of fashion innovativeness in retailing
Veröffentlicht in The Service industries journal
VolltextArtikel -
7
-
8
Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
9
Time spent shopping and consumer clothing purchasing behaviour
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
10
-
11
ODREDNICE I ZNAČAJ STILOVA HUMORA: PERSPEKTIVA TEORIJE KONTROLE IDENTITETA
Veröffentlicht in Ekonomska misao i praksa
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Stavovi potrošača prema oglašavanju na društvenim mrežama: prediktori i ishodi
Veröffentlicht in Market-Tržište
VolltextWeb Resource -
20
VRIJEME PROVEDENO U KUPNJI I PONAŠANJE KUPACA NA TRŽIŠTU ODJEĆE
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel