-
1
Korean Restaurants’ Consumer Needs Based on Marketing Mix Through the Kano Model
Veröffentlicht in Agraris
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Developing an Ingredient Branding Strategy Applied to Pigmented Rice Commodity
Veröffentlicht in Agraris
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
NMR metabolite comparison of local pigmented rice in Yogyakarta
Veröffentlicht in Indonesian journal of biotechnology
VolltextArtikel -
11
-
12
Analysis of Consumers' Perception on Purchase Decisions of Takeaway Coffee Drinks in Yogyakarta
Veröffentlicht in Agritech
VolltextArtikel -
13
-
14
Faktor-faktor yang Memengaruhi Persepsi Petani Beras Hitam Lokal di Daerah Istimewa Yogyakarta
Veröffentlicht in Agritech
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Analisis Saluran Pemasaran dan Marjin Pemasaran Beras Hitam di Kabupaten Bantul
Veröffentlicht in Agritech
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20