-
1
-
2
-
3
-
4
Experiencing Chronic Illness: Cocreating New Understandings
Veröffentlicht in Qualitative health research
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Fostering patient safety competencies using multiple-patient simulation experiences
Veröffentlicht in Nursing outlook
VolltextArtikel -
8
-
9
Doing Heideggerian hermeneutic research: A discussion paper
Veröffentlicht in International journal of nursing studies
VolltextArtikel -
10
Developing a science of nursing education: innovation with research
Veröffentlicht in The Journal of nursing education
VolltextArtikel -
11
-
12
Using narrative pedagogy: learning and practising interpretative thinking
Veröffentlicht in Journal of advanced nursing
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Embedding quality and safety competencies in nursing education
Veröffentlicht in The Journal of nursing education
VolltextArtikel -
16
-
17
Cultivating interpretive thinking through enacting narrative pedagogy
Veröffentlicht in Nursing outlook
VolltextArtikel -
18
-
19
Learning the practices of knowing and connecting: the voices of students
Veröffentlicht in The Journal of nursing education
VolltextArtikel -
20