-
1
Parting the Clouds: Three Professionalism Frameworks in Medical Education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
2
Strengthening Teachers’ Professional Identities Through Faculty Development
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
-
4
Excellence in clinical teaching: knowledge transformation and development required
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
5
-
6
Conceptualizing Learning Environments in the Health Professions
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
7
American Medical Education 100 Years after the Flexner Report
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
8
-
9
Outcomes of different clerkship models: longitudinal integrated, hybrid, and block
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
A faculty development workshop to support educator identity formation
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Rethinking the Educator Portfolio: An Innovative Criteria-Based Model
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
19
-
20