-
1
Working knowledge: Charting a new course for training
Veröffentlicht in Organizational dynamics
VolltextArtikel -
2
Six Lessons for the Corporate Classroom
Veröffentlicht in Harvard business review
VolltextMagazinearticle -
3
-
4
-
5
Feminine? Masculine? Androgynous leadership as a necessity in COVID-19
Veröffentlicht in Gender in management
VolltextArtikel -
6
Concrete Steps for Assessing the “Soft Skills” in an MBA Program
Veröffentlicht in Journal of management education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Understanding Women's Career Goals across Ethnic Identities
Veröffentlicht in Advancing women in leadership
VolltextArtikel -
11
-
12
Using Power to Influence Outcomes: Does Gender Matter?
Veröffentlicht in Journal of management education
VolltextArtikel -
13
Social sustainability, flexible work arrangements, and diverse women
Veröffentlicht in Gender in management
VolltextArtikel -
14
-
15
Understanding Women's Career Goals across Ethnic Identities
Veröffentlicht in Advancing women in leadership
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Canaries in the Mine Shaft: Women Signaling a New Career Model
Veröffentlicht in People and Strategy
VolltextArtikel