-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Training Entrepreneurial Competences with Open Innovation Paradigm in Higher Education
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Impact of entrepreneurship programmes on university students
Veröffentlicht in Education & training (London)
VolltextArtikel -
9
Industrial and tourism perspectives on open innovation
Veröffentlicht in Journal of organizational change management
VolltextArtikel -
10
Gender and university degree: a new analysis of entrepreneurial intention
Veröffentlicht in Education & training (London)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Closer to or further from the new normal? business approach through social media analysis
Veröffentlicht in Heliyon
VolltextArtikel -
14
-
15
Brand's communications in Covid-19. Social role during and after lockdown
Veröffentlicht in Cogent social sciences
VolltextArtikel -
16
Femvertising and COVID-19—What Did Brand Owners Broadcast during the Lockdown?
Veröffentlicht in Systems (Basel)
VolltextArtikel -
17
-
18
The challenge of linking destination online reputation with competitiveness
Veröffentlicht in Tourism & management studies
VolltextArtikel -
19
Populism and Independence Movements in Europe: The Catalan-Spanish Case
Veröffentlicht in Social sciences (Basel)
VolltextArtikel -
20