-
1
-
2
Open Science: What’s not to like?
Veröffentlicht in Ibérica (Castellón de la Plana, Spain)
VolltextArtikel -
3
Stance and engagement: a model of interaction in academic discourse
Veröffentlicht in Discourse studies
VolltextArtikel -
4
Academic publishing and the myth of linguistic injustice
Veröffentlicht in Journal of second language writing
VolltextArtikel -
5
Metadiscourse: What is it and where is it going?
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
6
Disciplinary interactions: metadiscourse in L2 postgraduate writing
Veröffentlicht in Journal of second language writing
VolltextArtikel -
7
-
8
Projecting an academic identity in some reflective genres
Veröffentlicht in Ibérica (Castellón de la Plana, Spain)
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Genre, discipline and identity
Veröffentlicht in Journal of English for academic purposes
VolltextArtikel -
13
Academic publishing and the attention economy
Veröffentlicht in Journal of English for academic purposes
VolltextArtikel -
14
Methods and methodologies in second language writing research
Veröffentlicht in System (Linköping)
VolltextArtikel -
15
-
16
Prescription and reality in advanced academic writing
Veröffentlicht in Ibérica (Castellón de la Plana, Spain)
VolltextArtikel -
17
-
18
As can be seen: Lexical bundles and disciplinary variation
Veröffentlicht in English for specific purposes (New York, N.Y.)
VolltextArtikel -
19
-
20