-
1
Lärares kompetensutveckling – behöver vi tänka nytt?
Veröffentlicht in Pedagogisk forskning i Sverige
VolltextArtikel -
2
-
3
Kunskapsbildning eller praktiknära forskning?
Veröffentlicht in Pedagogisk forskning i Sverige
VolltextArtikel -
4
Kunskapsbildning eller praktiknära forskning?
Veröffentlicht in Pedagogisk forskning i Sverige
VolltextArtikel -
5
Pedagogiskt arbete som tvärvetenskapligt forsknings- och utbildningsfält
Veröffentlicht in Pedagogisk forskning i Sverige
VolltextArtikel -
6
-
7
Ambiguity as work : teachers' knowledge creation in classrooms
Veröffentlicht in New Zealand journal of teachers' work
VolltextArtikel -
8
-
9
Subject Didactics in Practice – Hidden in the Process
Veröffentlicht in Education Inquiry
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20