-
1
Individual investor perceptions and behavior during the financial crisis
Veröffentlicht in Journal of banking & finance
VolltextArtikel -
2
Psychological determinants of retirement financial planning behavior
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
3
The impact of fraud prevention on bank-customer relationships
Veröffentlicht in International journal of bank marketing
VolltextArtikel -
4
-
5
Customer intention to adopt a fee-based advisory model
Veröffentlicht in International journal of bank marketing
VolltextArtikel -
6
-
7
Relationship marketing's role in managing the firm–investor dyad
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
8
The role of educational diversity in investor relations
Veröffentlicht in Corporate communications
VolltextArtikel -
9
Less cash, more splash? A meta-analysis on the cashless effect
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
10
-
11
Customer satisfaction as a buffer against sentimental stock-price corrections
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Tarred with the Same Brush? Advertising Share of Voice and Stock Price Synchronicity
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
16
How return and risk experiences shape investor beliefs and preferences
Veröffentlicht in Accounting and finance (Parkville)
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20