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Spending Time versus Spending Money
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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The Presence of Variety Reduces Perceived Quantity
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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Dynamics of price premiums in loyalty programs
Veröffentlicht in European journal of marketing
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7
Effective category management depends on the role of the category
Veröffentlicht in Journal of retailing
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The Variety of an Assortment
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
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Why Store Brand Penetration Varies by Retailer
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
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The Psychology of Decisions to Abandon Waits for Service
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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11
Time-Inconsistent Preferences and Consumer Self-Control
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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Consumption Vocabulary and Preference Formation
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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An Anchoring and Adjustment Model of Purchase Quantity Decisions
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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Consumer learning: Advertising and the ambiguity of product experience
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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Determinants of Store-Level Price Elasticity
Veröffentlicht in Journal of marketing research
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Low-Involvement Learning: Memory without Evaluation
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
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