-
1
Tourist loyalty and mosque tourism: The case of the Mosque-Cathedral in Cordoba (Spain)
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
A segmentation of collaborative tourists in World Heritage Sites
Veröffentlicht in Heliyon
VolltextArtikel -
7
Effects of Collaborative Economy: A Reflection
Veröffentlicht in Social sciences (Basel)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Foreign Tourists in World Heritage Sites: A Motivation-Based Segmentation
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Analysis of organizational commitment in cooperatives in Ecuador
Veröffentlicht in The Journal of management development
VolltextArtikel -
14
Tourist Motivations and Satisfaction in the Archaeological Ensemble of Madinat Al-Zahra
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
15
Study of Corporate Sustainability Dimensions in the Cooperatives of Ecuador
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
APPROACH TO THE ECONOMIC VALUE GENERATED IN THE NATURAL PARKS OF CORDOBA (SPAIN)
Veröffentlicht in Holos (Natal, RN)
VolltextArtikel -
19
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Veröffentlicht in Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
VolltextArtikel -
20
Un análisis de la regulación andaluza de secciones de crédito
Veröffentlicht in Revesco : Revista de Estudios Cooperativos
VolltextArtikel