-
1
Symbolic consumption in the case of brand communities
Veröffentlicht in Society and economy
VolltextArtikel -
2
-
3
THE SPECIFIC APPEARANCE OF BRAND LOYALTY IN GENERATION Y CONSUMPTION
Veröffentlicht in Ekonomska istraživanja
VolltextArtikel -
4
The Specific Appearance Ofbrand Loyalty in Generation Y Consumtption
Veröffentlicht in Ekonomska istraživanja
VolltextArtikel -
5
-
6
The Effects of Recession on B2B Loyalty
Veröffentlicht in Journal of marketing development and competitiveness
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
The Effect of Dynamic Relationship Capabilities on B2B Lolyalty
Veröffentlicht in Theory, methodology, practice
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
The Effect of Dynamic Relationship Capabilities on B2B Lolyalty
Veröffentlicht in Theory, methodology, practice
VolltextArtikel -
15
-
16
A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban
Veröffentlicht in Competitio
VolltextArtikel -
17
-
18