-
1
Emotional Contagion: A Brief Overview and Future Directions
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
The Mediated Effect of Social Presence on Social Commerce WOM Behavior
Veröffentlicht in Information (Basel)
VolltextArtikel -
8
Surfing or flowing? How to retain e-customers on the internet
Veröffentlicht in Spanish journal of marketing-ESIC
VolltextArtikel -
9
-
10
Tell me your age and I tell you what you trust: the moderating effect of generations
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
11
-
12
Co-Creation with AI in B2B Markets: A Systematic Literature Review
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Passion at first sight: how to engage users in social commerce contexts
Veröffentlicht in Electronic commerce research
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
From sPassion to sWOM: the role of flow
Veröffentlicht in Online information review
VolltextArtikel -
19
-
20
Social media y comercio electrónico. Pinterest como nueva herramienta comunicacional
Veröffentlicht in Doxa, Comunicación
VolltextArtikel