-
1
Assistance of students with mathematical learning difficulties : how can research support practice?
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
A Study of Proof Conceptions in Algebra
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
6
Charting the microworld territory over time: design and construction in mathematics education
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
7
A emergência do pensamento algébrico nas atividades de aprendizes surdos
Veröffentlicht in Ciencia & Educação
VolltextArtikel -
8
-
9
A emergência do pensamento algébrico nas atividades de aprendizes surdos
Veröffentlicht in Ciência & educação
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Expressando generalizações em Libras: álgebra nas mãos de aprendizes surdos
Veröffentlicht in Cadernos do CEDES
VolltextArtikel -
16
If this is our mathematics, what are our stories?
Veröffentlicht in Technology, knowledge and learning
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Time for telling stories: narrative thinking with dynamic geometry
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
20
Digital technologies and the challenge of constructing an inclusive school mathematics
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel