-
1
Explaining the Popularity Bias in Online Consumer Choice
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. General
VolltextArtikel -
2
Inductive reasoning 2.0
Veröffentlicht in Wiley interdisciplinary reviews. Cognitive science
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Changing your mind about the data: Updating sampling assumptions in inductive inference
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Unifying theories of reasoning and decision making
Veröffentlicht in The Behavioral and brain sciences
VolltextArtikel -
11
The Psychology of Environmental Decisions
Veröffentlicht in Annual review of environment and resources
VolltextArtikel -
12
-
13
Predicting climate change risk perception and willingness to act
Veröffentlicht in Journal of environmental psychology
VolltextArtikel -
14
-
15
A test of two processes: The effect of training on deductive and inductive reasoning
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Adding Types, But Not Tokens, Affects Property Induction
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
19
The diversity effect in inductive reasoning depends on sampling assumptions
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
20