-
1
Ayn Rand's Objectivist Ethics Applied to Video Game Business
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
2
“My Games are … Unconventional”: Intersections of game and BDSM studies
Veröffentlicht in Sexualities
VolltextArtikel -
3
On the relationships between information theories and their computing implications
Veröffentlicht in Informaatiotutkimus
VolltextArtikel -
4
Gamification: Concepts, Consequences, and Critiques
Veröffentlicht in Journal of management inquiry
VolltextArtikel -
5
Roles, Plays, and the Roles We Play While Playing Games
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Human-Computer Interaction and Simulation/Gaming
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
On the Possibility of a Paratelic Initiation of Organizational Wrongdoing
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
13
Information needs of drug users on a local dark Web marketplace
Veröffentlicht in Information processing & management
VolltextArtikel -
14
-
15
Preserving and Presenting Simulations and Games
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Connections and Correspondences in Simulation/Gaming
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
19
Service Design Games as Innovation Tools, Knowledge Creators, and Simulation/Games
Veröffentlicht in Security dialogue
VolltextArtikel -
20