-
1
Hardness of candidate nomination
Veröffentlicht in Autonomous agents and multi-agent systems
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Úspešný II. medzinárodný európsky kongres o obrátenej výučbe
Veröffentlicht in Pedagogika (Trnava)
VolltextArtikel -
6
-
7
Blended learning: A data-literate science teacher is a better teacher
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Probability distributions and calculations for Hake's ratio statistics in measuring effect size
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
13
Scientific Computing with Open SageMath not only for Physics Education
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
14
Social Reader Perusall -- a Highly Effective Tool and Source of Formative Assessment Data
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Erratum: “Feynman’s wobbling plate” [ Am. J. Phys. 75 (3), 240–244 (2007)]
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
19
Teachers' perception of Jupyter and R Shiny as digital tools for open education and science
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
20
Symmetries and conservation laws: Consequences of Noether’s theorem
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel