-
1
-
2
-
3
Learning outcomes and instructional objectives: is there a difference?
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
4
-
5
The integration ladder: a tool for curriculum planning and evaluation
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
BEME Guide No. 1: Best Evidence Medical Education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
8
Integration of e-learning resources into a medical school curriculum
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
An international virtual medical school (IVIMEDS): the future for medical education?
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
11
-
12
AMEE Medical Education Guide No. 24: Portfolios as a method of student assessment
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
13
-
14
Trends and the future of postgraduate medical education
Veröffentlicht in Emergency medicine journal : EMJ
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
AMEE Medical Education Guide No. 15: Problem-based learning: a practical guide
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
19
-
20
Death by PowerPoint-the need for a 'fidget index'
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel