-
1
Bank of Standardized Stimuli (BOSS) phase II: 930 new normative photos
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
Is banner blindness genuine? Eye tracking internet text advertising
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
A motor similarity effect in object memory
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
7
When motor congruency modulates immediate memory for objects
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Manipulability agreement as a predictor of action initiation latency
Veröffentlicht in Behavior research methods
VolltextArtikel -
12
The role of overt language production in the Hebb repetition effect
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
13
Overt language production plays a key role in the Hebb repetition effect
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
14
The role of motor affordances in immediate and long-term retention of objects
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
15
-
16
Norms for grip agreement for 296 photographs of objects
Veröffentlicht in Behavior research methods
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20