-
1
Reforming public services: does service logic have anything to offer?
Veröffentlicht in Public management review
VolltextArtikel -
2
-
3
Value co-creation in service logic: A critical analysis
Veröffentlicht in Marketing theory
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Service logic revisited: who creates value? And who co-creates?
Veröffentlicht in European business review
VolltextArtikel -
8
Service as business logic: implications for value creation and marketing
Veröffentlicht in Journal of service management
VolltextArtikel -
9
Value-in-use and service quality: do customers see a difference?
Veröffentlicht in Journal of service theory and practice
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
Internationalization strategies for services: a retrospective
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Language use in services: Recent advances and directions for future research
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
17
Communication-in-use: customer-integrated marketing communication
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20