-
1
A STUDY OF HOLOCAUST SURVIVORS: IMPLICATIONS FOR CURRICULUM
Veröffentlicht in Journal of social work education
VolltextArtikel -
2
-
3
Social Work with Older Adults and Their Families: Changing Practice Paradigms
Veröffentlicht in Families in society
VolltextArtikel -
4
META-SYNTHESIS: OLDER ADULT SURVIVORS’ RESILIENCE
Veröffentlicht in Innovation in aging
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Shaping the Policy Practice Agenda of Social Work in the Field of Aging
Veröffentlicht in Social work (New York)
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Supervision in Social Work with the Aged and Their Families
Veröffentlicht in Journal of gerontological social work
VolltextArtikel -
12
Social Workers' Perceived Knowledge and Use of Human Behavior Theory
Veröffentlicht in Journal of social work education
VolltextArtikel -
13
-
14
Is foundation content an archaic educational construct? Yes! / Response
Veröffentlicht in Journal of social work education
VolltextArtikel -
15
Is Foundation Content an Archaic Educational Construct? Yes
Veröffentlicht in Journal of social work education
VolltextArtikel -
16
-
17
The Meaning of Grandparents' Day Cards: An Analysis of the Intergenerational Network
Veröffentlicht in Family relations
VolltextArtikel -
18
-
19
A Family Therapy Model for Working with Persons with AIDS
Veröffentlicht in Journal of family psychotherapy
VolltextArtikel -
20
19/The Functional-Age Model of Intergenerational Therapy: A Social Casework Model
Veröffentlicht in Clinical gerontologist
VolltextArtikel