-
1
Applying E-Marketing Strategies to Online Distance Learning
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
2
An International Internet Research Assignment-Assessment of Value Added
Veröffentlicht in Journal of education for business
VolltextArtikel -
3
The Strategic Relevance of Innovation: A Pedagogical Perspective
Veröffentlicht in Journal of education for business
VolltextArtikel -
4
Public Policy, Technology, and Ethics: Marketing Decisions for NASA's Space Shuttle
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Educators Should Position Marketing Courses with Focus on Applications
Veröffentlicht in Marketing news
VolltextArtikel -
8
Public Policy, Technology, and Ethics: Marketing Decisions for NASA's Space Shuttle
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
9
-
10
Nasal and sinus symptoms and chronic rhinosinusitis in a population‐based sample
Veröffentlicht in Allergy (Copenhagen)
VolltextArtikel -
11
American Gut: an Open Platform for Citizen Science Microbiome Research
Veröffentlicht in mSystems
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Spatial and Temporal Organization of the Individual Human Cerebellum
Veröffentlicht in Neuron (Cambridge, Mass.)
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Performance of NIRCam on JWST in Flight
Veröffentlicht in Publications of the Astronomical Society of the Pacific
VolltextArtikel -
19
-
20
Brain–phenotype models fail for individuals who defy sample stereotypes
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel