-
1
-
2
-
3
-
4
Shaping a Culture for Continuous Quality Improvement in Undergraduate Medical Education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
5
Problem-based learning: future challenges for educational practice and research
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
Becoming a Clinical Teacher: Identity Formation in Context
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
7
Taking control: Is job crafting related to the intention to leave surgical training?
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
8
The social construction of teacher and learner identities in medicine and surgery
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
9
Enhancing diagnostic accuracy among nonexperts through use of video cases
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
10
-
11
Correction: Taking control: Is job crafting related to the intention to leave surgical training?
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Professionalism: Evolution of the concept
Veröffentlicht in European journal of internal medicine
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Reflective learning in a patient safety course for final-year medical students
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
19
-
20