-
1
Analysis of crisis situations in nautical tourism
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
The Role Of Strategic Management In The Cruising Tourism Market Offer
Veröffentlicht in Pomorski Zbornik
VolltextArtikel -
6
Impacts of Company Factors on Digital Business Model Maturity for Yachting Tourism Agencies
Veröffentlicht in Pomorstvo
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Sustainable activities in Croatian marinas – towards the “green port” concept
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Beaches destination management – case study Penninsula Pelješac
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
14
THE SCENARIO METHOD OF NAUTICAL TOURISM DEVELOPMENT - A CASE STUDY OF CROATIA
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
15
Assessing impact of cruising tourism in Slovenia
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
16
A Comparison of the Competitiveness of the Two Coastal Tourist Destinations
Veröffentlicht in NAŠE MORE
VolltextArtikel -
17
“Old cruise” – New growing segment of Croatian nautical offer
Veröffentlicht in Pomorstvo (Rijeka : 1999)
VolltextArtikel -
18
-
19
Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
20
STRATEGIC THINKING IN DEVELOPING NAUTICAL TOURISM IN CROATIA
Veröffentlicht in Tourism and hospitality management
VolltextArtikel