-
1
-
2
Producing calculable worlds: education at a glance
Veröffentlicht in Discourse (Abingdon, England)
VolltextArtikel -
3
Towards a sociology of measurement in education policy
Veröffentlicht in European educational research journal EERJ
VolltextArtikel -
4
Towards productive critique of large-scale comparisons in education
Veröffentlicht in Critical studies in education
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
ANT on the PISA Trail: Following the statistical pursuit of certainty
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
8
Drawing to reason and learn in science
Veröffentlicht in Journal of research in science teaching
VolltextArtikel -
9
-
10
Leaning too far? PISA, policy and Australia's 'top five' ambitions
Veröffentlicht in Discourse (Abingdon, England)
VolltextArtikel -
11
The invisible infrastructure of standards
Veröffentlicht in Critical Studies in Education
VolltextArtikel -
12
-
13
AS "DESCRIÇÕES FINAS" DAS ANÁLISES SECUNDÁRIAS DO PISA
Veröffentlicht in Educação & sociedade
VolltextArtikel -
14
-
15
Unsustainable measures? Assessing global competence in PISA 2018
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
16
-
17
Unsustainable Measures? Assessing Global Competence in PISA 2018
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
18
Escaping Numbers?
Veröffentlicht in Science & technology studies (Tampere, Finland)
VolltextArtikel -
19
-
20