-
1
-
2
The Teacher as Guide: A conception of the inquiry teacher
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
3
The Many Faces of Constructivist Discussion
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
4
A Handy Account of Philosophy in Schools
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Sharpening a tool for teaching: the zone of proximal development
Veröffentlicht in Teaching in higher education
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Educational theory without labels
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
12
The stress paradox: how stress can be good for learning
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
13
-
14
Advice for writing a thesis (based on what examiners do)
Veröffentlicht in Open review of educational research
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
What examiners do: what thesis students should know
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel -
19
-
20
Epistemic Progress: A Construct for Understanding and Evaluating Inquiry
Veröffentlicht in Educational theory
VolltextArtikel