-
1
Redesigning Mathematical Curriculum for Blended Learning
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
2
-
3
A decade of CSCL
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
4
From Intersubjectivity to Group Cognition
Veröffentlicht in Computer supported cooperative work
VolltextArtikel -
5
Learning across levels
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
6
-
7
Group cognition in computer-assisted collaborative learning
Veröffentlicht in Journal of computer assisted learning
VolltextArtikel -
8
Traversing planes of learning
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
9
Transactive discourse in CSCL
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
10
Guiding group cognition in CSCL
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
11
Ethnomethodologically informed
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
12
-
13
Perspectives: Group Cognition Factors in Sociotechnical Systems
Veröffentlicht in Human factors
VolltextArtikel -
14
DAS REPRESENTAÇÕES INDIVIDUAIS À COGNIÇÃO DE GRUPO
Veröffentlicht in Revista virtual de estudos da linguagem
VolltextArtikel -
15
Perspective: group cognition factors in sociotechnical systems
Veröffentlicht in Human factors
VolltextArtikel -
16
Collaborating around the tabletop
Veröffentlicht in International journal of computer-supported collaborative learning
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20