-
1
-
2
-
3
Peer assessment in MOOCs: Systematic literature review
Veröffentlicht in Distance education
VolltextArtikel -
4
-
5
Exploring MOOC User Behaviors Beyond Platforms
Veröffentlicht in International journal of emerging technologies in learning
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Together we learn better: leveraging communities of practice for MOOC learners
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
10
Moral intuitions behind deepfake-related discussions in Reddit communities
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Improving Assessment on MOOCs Through Peer Identification and Aligned Incentives
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
14
-
15
Boomerang: Rebounding the Consequences of Reputation Feedback on Crowdsourcing Platforms
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
16
-
17
Crowd Guilds: Worker-led Reputation and Feedback on Crowdsourcing Platforms
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
18
Prototype Tasks: Improving Crowdsourcing Results through Rapid, Iterative Task Design
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
19
-
20
Thyroid Disorders
Veröffentlicht in Sri Lanka journal of diabetes endocrinology and metabolism
VolltextArtikel