-
1
-
2
-
3
GRADES VERSUS COMMENTS: Research on student feedback
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Learning From Failures: Lessons From Unsuccessful Grading Reform Initiatives
Veröffentlicht in NASSP Bulletin
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Grades versus comments: Research on student feedback
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
12
Interpreting Average Effect Sizes: Never a Center Without a Spread
Veröffentlicht in NASSP bulletin
VolltextArtikel -
13
A Comparative Review of the Lipoglycopeptides: Oritavancin, Dalbavancin, and Telavancin
Veröffentlicht in Pharmacotherapy
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Faz diferença? Avaliando a formação continuada
Veröffentlicht in Estudos em Avaliação Educacional (Impresso)
VolltextArtikel -
19
Feedback for Teachers: What Evidence Do Teachers Find Most Useful?
Veröffentlicht in AASA journal of scholarship & practice
VolltextArtikel -
20
Feedback for Teachers: What Evidence Do Teachers Find Most Useful?
Veröffentlicht in AASA journal of scholarship & practice
VolltextArtikel