-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Understanding how input matters: verb learning and the footprint of universal grammar
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
6
On the semantic content of subcategorization frames
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
When we think about thinking: The acquisition of belief verbs
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
9
Shake, rattle, ‘n’ roll: the representation of motion in language and cognition
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
10
-
11
When English proposes what Greek presupposes: The cross-linguistic encoding of motion events
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
The current status of the motherese hypothesis
Veröffentlicht in Journal of child language
VolltextArtikel -
16
-
17
Acquiring language
Veröffentlicht in Science (American Association for the Advancement of Science)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Argument structure and the child's contribution to language learning
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel