-
1
Young children are sensitive to how an object was created when deciding what to name it
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
2
Putting the "Noun Bias" in Context: A Comparison of English and Mandarin
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
3
The Use of Trait Labels in Making Psychological Inferences
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
4
Beliefs About the Origins of Human Psychological Traits
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
5
Cognitive development : foundational theories of core domains
Veröffentlicht in Annual review of psychology
VolltextArtikel -
6
Shape and representational status in children's early naming
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
7
The role of covariation versus mechanism information in causal attribution
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
8
A cross-linguistic comparison of generic noun phrases in English and Mandarin
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Conceptual and Linguistic Biases in Children's Word Learning
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
13
Preschool Children Use Linguistic Form Class and Pragmatic Cues to Interpret Generics
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
14
-
15
The development of induction within natural kind and artifact categories
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Insides and essences: Early understandings of the non-obvious
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
19
-
20
Young Children's Inductions from Natural Kinds: The Role of Categories and Appearances
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel