-
1
-
2
Student Participation in Instruction: Student Choice
Veröffentlicht in The Journal of higher education (Columbus)
VolltextArtikel -
3
-
4
Variety and programed instruction or what can’t be programed?
Veröffentlicht in AV communication review
VolltextArtikel -
5
Some Considerations in the Evaluation of Programs
Veröffentlicht in Audio Visual Communication Review
VolltextArtikel -
6
Review of How Administrators Can Improve Teaching
Veröffentlicht in Canadian journal of higher education (1975)
VolltextArtikel -
7
Professors as Clients for Instructional Development
Veröffentlicht in To improve the academy
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Comparing Instructional Methods: Some Basic Research Problems
Veröffentlicht in Canadian journal of higher education (1975)
VolltextArtikel -
11
-
12
Evaluation: Purposes and Levels
Veröffentlicht in Canadian journal of higher education (1975)
VolltextArtikel -
13
An analysis of guidelines for expert reviewers
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
14
Three Kinds of Behavioral Objectives: Total, Sample and Consequence Statements
Veröffentlicht in Educational technology
VolltextArtikel -
15
-
16
Student Participation in Instruction: Student Choice
Veröffentlicht in The Journal of higher education (Columbus)
VolltextArtikel -
17
Lifelong Learning and Higher Education
Veröffentlicht in The Journal of higher education (Columbus)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Education, Training and Behavioral Objectives
Veröffentlicht in Educational technology
VolltextArtikel