-
1
-
2
Educating the design stance: Issues of coherence and transgression
Veröffentlicht in The Behavioral and brain sciences
VolltextArtikel -
3
Flexible and inflexible response components: A Stroop study with typewritten output
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
4
-
5
Development of Differentiation Between Writing and Drawing Systems
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
Young children show representational flexibility when interpreting drawings
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
8
-
9
Children Readily Think About People’s Minds When They Think About Artworks
Veröffentlicht in Empirical studies of the arts
VolltextArtikel -
10
Representation of the cardinality principle: early conception of error in a counterfactual test
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Why set-comparison is vital in early number learning
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
14
Regulation of division of labour between cognitive systems controlling action
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
15
Making explicit 3-year-olds' implicit competence with their own false beliefs
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Narrative access and production in preschoolers' false belief reasoning
Veröffentlicht in Cognitive development
VolltextArtikel