-
1
-
2
Hodgepodge Grading: Endorsed by Students and Teachers Alike
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
3
Higher Validity in the Face of Lower Reliability: Another Look
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Partial-Credit Scoring Methods for Multiple-Choice Tests
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
7
The None-of-the-Above Option: An Empirical Study
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
8
-
9
College students' nutrition information networks
Veröffentlicht in Family and consumer sciences research journal
VolltextArtikel -
10
-
11
MULTIPLE-CHOICE VERSUS FREE-RESPONSE: A SIMULATION STUDY
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
A Factor-Analytic Study of Mathematics Anxiety
Veröffentlicht in Educational and psychological measurement
VolltextArtikel -
17
Measurement views and concerns: Evidence of an information gap
Veröffentlicht in Educational horizons
VolltextArtikel -
18
-
19
A dietary calcium rapid assessment method (RAM)
Veröffentlicht in Topics in clinical nutrition
VolltextArtikel -
20