-
1
Stumping e-rater:challenging the validity of automated essay scoring
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
2
-
3
Comparing the Validity of Automated and Human Scoring of Essays
Veröffentlicht in Journal of educational computing research
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Test-Takers' Judgments of Essay Prompts: Perceptions and Performance
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
8
Effects of Preexamination Disclosure of Essay Topics
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
9
The Personal Statement as an Indicator of Writing Skill: A Cautionary Note
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
COMPARING THE VALIDITY OF AUTOMATED AND HUMAN ESSAY SCORING
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
13
They Think Less of My Handwritten Essay If Others Word Process Theirs?
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
14
Direct Assessment, Direct Validation? An Example From the Assessment of Writing
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
15
LIKELY IMPACT OF THE GRE® WRITING ASSESSMENT ON GRADUATE ADMISSIONS DECISIONS
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
16
TEST TAKERS' JUDGMENTS ABOUT GRE WRITING TEST PROMPTS
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
17
STUMPING E‐RATER: CHALLENGING THE VALIDITY OF AUTOMATED ESSAY SCORING
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
18
EFFECTS OF APPLYING DIFFERENT TIME LIMITS TO A PROPOSED GRE WRITING TEST
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
19
EFFECTS OF DISCLOSING ESSAY TOPICS FOR A NEW GRE WRITING TEST
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
20