-
1
Adult Age Differences in Divergent Thinking: It's Just a Matter of Time
Veröffentlicht in Educational gerontology
VolltextArtikel -
2
Presentation format effects in a levels-of-processing task
Veröffentlicht in Experimental psychology
VolltextArtikel -
3
Presentation format effects in working memory : The role of attention
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
4
Modality Effects in Sentence Recall
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel -
5
Presentation format and its effect on working memory
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
6
Bimodal Format Effects in Working Memory
Veröffentlicht in The American journal of psychology
VolltextArtikel -
7
Reduction and Elimination of Format Effects on Recall
Veröffentlicht in The American journal of psychology
VolltextArtikel -
8
-
9
OLD AGE, INHIBITION, AND THE PART-SET CUING EFFECT
Veröffentlicht in Educational gerontology
VolltextArtikel -
10
Student Study Techniques and the Generation Effect
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
11
A Self-Reference Exercise for Teaching Life Expectancy
Veröffentlicht in Teaching of psychology
VolltextArtikel -
12
-
13
EFFECTS OF MEMORY TRAINING ON ANXIETY AND PERFORMANCE IN OLDER ADULTS
Veröffentlicht in Educational gerontology
VolltextArtikel -
14
Using Tests as Learning Opportunities
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
15
Test Performance as a Function of Expected Form and Difficulty
Veröffentlicht in The Journal of experimental education
VolltextArtikel -
16
PEOPLE MY AGE REMEMBER THESE THINGS BETTER
Veröffentlicht in Educational gerontology
VolltextArtikel -
17
Constructing Schemata While Reading Simple Stories
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel -
18
Constructing Cognitive Maps From Sentences
Veröffentlicht in Journal of Experimental Psychology : Human Learning and Memory
VolltextArtikel -
19
Searching memory for congruent or incongruent information
Veröffentlicht in Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior
VolltextArtikel -
20