-
1
The art of entrepreneurial market creation
Veröffentlicht in Journal of research in marketing and entrepreneurship
VolltextArtikel -
2
To sell or not to sell? Pricing strategies of newly-graduated artists
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Sharpening the Pointy End of a Brand (or The Quest for a Meaningful Logo)
Veröffentlicht in Journal of customer behaviour
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Art collecting as consumption and entrepreneurial marketing as strategy
Veröffentlicht in Arts and the market
VolltextArtikel -
11
Artists versus arts council: A longitudinal analysis of brand legitimacy
Veröffentlicht in Poetics (Amsterdam)
VolltextArtikel -
12
-
13
THE ROLE OF CREATIVITY IN ENTREPRENEURSHIP
Veröffentlicht in Journal of enterprising culture
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Exploring supply-side network interactions in the visual art production process
Veröffentlicht in Poetics (Amsterdam)
VolltextArtikel -
19
Internationalisation of Korean performing arts: A case study analysis
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
20
Towards an Integrative Framework for Arts Governance
Veröffentlicht in International journal of arts management
VolltextArtikel