-
1
-
2
The Class Size/Achievement Issue: New Evidence and a Research Plan
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Summer Learning and the Effects of Schooling, by Barbara Heyns (Book Review)
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextReview -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
TIME ALLOCATED TO READING AND MATHEMATICS (HOW IT VARIES AND WHY)
Veröffentlicht in California journal of teacher education
VolltextArtikel -
14
On the comprehension of active and passive sentences
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
A Framework for Authentic Literacy Assessment
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
17
Student Perceptions of "Better Readers" in Elementary Classrooms
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
18
IMPLICATIONS OF BTES FOR TEACHER EDUCATORS
Veröffentlicht in California journal of teacher education
VolltextArtikel -
19
-
20
INSTRUCTIONAL TIME AND STUDENT ACHIEVEMENT IN ELEMENTARY SCHOOL
Veröffentlicht in California journal of teacher education
VolltextArtikel