-
1
Issues of partial credit in mathematical assessment by computer
Veröffentlicht in Research in learning technology
VolltextArtikel -
2
Does the mode of delivery affect mathematics examination results?
Veröffentlicht in Research in learning technology
VolltextArtikel -
3
The Emerging Philosophy behind Computer-Based Assessment
Veröffentlicht in Teaching mathematics and its applications
VolltextArtikel -
4
A CASE OF RECURRENT ILEO-CÆCAL INTUSSUSCEPTION; OPERATION; RECOVERY
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
5
-
6
Nanopore sequencing and assembly of a human genome with ultra-long reads
Veröffentlicht in Nature biotechnology
VolltextArtikel -
7
Human-Specific NOTCH2NL Genes Affect Notch Signaling and Cortical Neurogenesis
Veröffentlicht in Cell
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
A comparative genomics multitool for scientific discovery and conservation
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
13
Benchmarking challenging small variants with linked and long reads
Veröffentlicht in Cell genomics
VolltextArtikel -
14
-
15
Dexamethasone and Surgical-Site Infection
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20